هتل کریم خان شیراز | امکانات + عکس

هتل کریم خان شیراز | امکانات + عکس

معرفی هتل کریم خان شیراز

معرفی هتل کریم خان شیراز.

پیوند میان شهر شیراز با حکومت زندیه، پیوندی عمیق و ریشه‌دار در دل تاریخ این شهر است؛ بنابراین شنیدن نام هتل کریم خان شیراز، انتظار مواجهه با یک هتل اصیل سنتی با معماری ایرانی را در ذهن برمی‌انگیزد؛ و این درست همان چیزی است که مخاطب در بدو ورود به این هتل با آن روبه‌رو خواهد شد: یک هتل شش طبقه در بافت میانی شیراز که بسیاری از المان‌های معماری خانه‌های سنتی شیرازی را نیز داراست. 

هتل کریم خان شیراز

 هتل کریم خان شیراز واقع در خیابان رودکی، در سال 1392 افتتاح شد و در سال 1397 توانست عنوان هتل نمونه پرتال خبری ایران‌گردان و گردشگران را به دست آورد. 

این هتل با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی چون دسترسی، تنوع اتاق‌ها و امکانات و خدمات مناسب یک انتخاب خوب برای انجام سفرهای خانوادگی و گروهی به شمار می‌رود.

 نگاهی گذرا به نقشه شیراز و موقعیت این هتل بر آن به‌خوبی نشان می‌دهد که اقامت در هتل کریم خان می‌تواند رفت‌وآمد به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی-گردشگری و مذهبی شهر شیراز را تسهیل کند؛ همچنین با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ هتل، امکان جایگزین کردن خودرو شخصی با دیگر وسایل نقلیه نیز به‌سادگی فراهم خواهد بود.

هتل کریمخان شیراز

انواع اتاق های هتل کریم خان شیراز:

هتل کریم خان شیراز دارای 63 اتاق در انواع سینگل، دوتخته تویین، دوتخته دبل، سه‌تخته و سوییت یک‌خوابه بوده که مساحت آن‌ها از 16 تا 40 مترمربع متغیر است. 

برخی اتاق‌های این هتل، امکان افزایش ظرفیت تا سقف یک نفر و سوییت یک‌خوابه امکان افزایش دو نفر ظرفیت مازاد را با انجام هماهنگی قبلی دارد. 

تمام اتاق‌های هتل کریم خان شیراز به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام مجهزند، اما برخی امکانات نظیر چای‌ساز تنها به سوییت‌های هتل اختصاص دارد.

هتل کریمخان

رستوران و کافی شاپ هتل کریم خان شیراز:

رستوران هتل کریم خان در ضلع غربی لابی این هتل واقع شده است و با فضایی سنتی و منویی متشکل از غذاهای ایرانی، ظرفیت پذیرایی از شصت نفر به‌طور هم‌زمان را دارد. 

این رستوران علاوه‌بر مسافرین هتل، امکان سرویس‌دهی به دیگر متقاضیان را نیز داشته و با چند منوی متنوع، از امکان برگزاری مجالس نیز برخوردار است. 

علاوه‌بر رستوران، کافی‌شاپ هتل نیز فعال بوده و بین ساعت‌های 7 تا 22 آماده پذیرایی از مهمانان خواهد بود.

 امکانات رایگان و غیررایگان هتل کریم خان شیراز:

هتل کریم خان شیراز به لحاظ امکانات و خدمات یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر به شمار می‌رود. 

از جمله امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن شامل استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که در کنار ارائه خدمات به عموم متقاضیان، استفاده از آن در ساعات مشخصی از روز برای مهمانان هتل رایگان خواهد بود. 

به‌علاوه‌، این هتل انواع خدمات ماساژ نظیر تایلندی، کاریزما، سوئدی و ریلکس را در سالن ویژه ماساژ ارائه می‌کند که برای مهمانان هتل، با پرداخت هزینه و رزور قبلی قابل‌استفاده است. 

در هنگام رزو هتل کریم خان توجه به این نکته ضروری است که برخلاف وجود پارکینگ رایگان، ظرفیت آن محدود بوده و هتل ضمن تلاش برای تامین پارکینگ مورد نیاز مسافران، عهده‌دار مسئولیتی در این زمینه نخواهد بود.

هتل کریم خان

سوالات متداول :

به منظور دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه رزرو اتاق‌ها در هتل کریم خان شیراز، توصیه می‌شود با تماس مستقیم با هتل و یا از طریق وب‌سایت رسمی آن، اطلاعات بیشتری کسب نمایید. 

قیمت‌ها ممکن است به تغییرات فصلی و تعداد افراد در هر اتاق بستگی داشته باشد. 

مکانی چشم‌نواز با تاریخ و فرهنگ:

هتل کریم خان شیراز، با موقعیت جغرافیایی در خیابان رودکی واقع شده و فاصله کوتاهی از مرکز شهر دارد. 

این هتل نه تنها با فراهمی اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت برای خانواده‌های کم جمعیت و نسبتاً پر جمعیت، بلکه با نزدیکی به مراکز تاریخی، توریستی و تفریحی شهر، یک گزینه ایده‌آل برای اقامت می‌باشد.

 زیبایی‌ها در دوردست:

از نزدیک‌ترین دیدنی‌های شیراز که از هتل کریم خان قابل دسترسی است، عبارتند از ارگ کریم‌خانی، موزه پارس، حمام و مسجد وکیل، آبنار وکیل، سرای مشیر و بازار وکیل. این مکان‌های فراوان به اقامت شما افزوده و امکان گشت و گذار در فرهنگ و تاریخ شیراز را فراهم می‌کنند.

زمان اقامت و خروج:

زمان ورود به اتاق‌ها در هتل کریم خان ساعت 14:00 بعد از ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت 12:00 ظهر می‌باشد. 

این زمان‌بندی به منظور راحتی مهمانان و تداوم سیاست‌های هتل تعیین شده است.

امکانات و خدمات:

هتل کریم خان شیراز با رستوران سنتی ایرانی، کافی‌شاپ دلنشین، و خدمات لاندری یا خشک‌شویی، امکاناتی را برای مهمانان فراهم کرده است. 

استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدن‌سازی و مجموعه ورزشی از دیگر امکاناتی هستند که به تجربه لاکچری مهمانان افزوده می‌شوند.

فاصله تا فرودگاه:

هتل کریم خان شیراز از فرودگاه شهید دست‌غیب حدود 15 کیلومتر فاصله دارد و به وسیله خودرو، مسافت این مسیر در حدود 30 تا 40 دقیقه زمان خواهد برد.

هتل‌های مشابه:

هتل پارک سعدی شیراز، هتل الیزه، هتل 4 ستاره رویال، هتل پارس و هتل ستارگان از جمله گزینه‌های مشابه با امکانات متنوع در شهر شیراز محسوب می‌شوند. 

 


Loader