هتل شهریار تبریز | معرفی + آدرس + عکس

هتل شهریار تبریز | معرفی + آدرس + عکس

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز یکی از هتل های 5 ستاره تبریز است که امکانات تفریحی و رفاهی زیادی برای آسایش مسافران در نظر گرفته است. 

اگر مسافر شهر تبریز هستید، لازم است هتل های معروف تبریز را بشناسید و درباره آن ها بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را در رابطه با انتخاب هتل بگیرید. 

در این مقاله تلاش داریم تا شما را با هتل شهریار تبریز آشنا کنیم؛ لطفا تا انتها با ما همراه باشید. 


درباره هتل شهریار تبریز 

هتل شهریار تبریز، با موقعیت مناسب و زیبا در قلب شهر تبریز، به عنوان محلی خاص و دل‌انگیز برای اقامت و تفریح مسافران و میهمانان خود شناخته می‌شود. 

این هتل با فضاهای اقامتی مجلل و دلخواه، مجموعه‌های تفریحی و پذیرایی فراوان، محیطی آرام و گرم و مجهز به تجهیزات رفاهی، پذیرایی و کنفرانس، توانسته است نیازهای مختلف مسافران را برآورده کند. 

هتل دارای ۲۰۰ اتاق و سوئیت زیبا و عالی، ۶ اتاق کنفرانس و سالن های همایش با ظرفیت ۵۸۰ نفر، کافی‌شاپ و سالن آمفی‌تئاتر است. 

پرسنل مجرب هتل با ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی، برای مراجعین محترم آرامش و راحتی بیشتری را فراهم می‌سازند.

 هتل شهریار تبریز یک مکان بی نظیر در نوع خود است که با فضاهای اقامتی دلخواه و مجلل، مجموعه‌های تفریحی و پذیرایی فرح بخش و محیطی آرام و زیبا در موقعیت ممتاز شهر، برای مسافران و مهمانانش به عنوان یک پناهگاه خاص و دل‌انگیز شناخته می‌شود. 

این هتل در قلب شهر تبریز واقع شده و علاوه بر فضاهای اقامتی، دو رستوران بزرگ کاکتوس و چشم‌انداز، تالارهای پذیرایی، اتاق‌های کنفرانس، بوتیک‌ها و مغازه‌هایی با اجناس شیک و مدرن، و مجموعه‌های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان با تایم‌های آزاد و اختصاصی دارد.

هتل شهریار تبریز با ارائه خدمات شبانه‌روزی و خدمات مناسب و دلخواه مشتریان توسط پرسنل مجرب، برای امور کاری و اجتماعی، تفریحی و سرگرمی و همچنین با خانواده یا تنها، آرامش‌بخش‌ترین محیط را برای مراجعین محترم فراهم می‌کند.

سوئیت

هتل شهریار تبریز چه امکاناتی دارد؟

این هتل محبوب که در ده طبقه بنا شده دارای  200واحد اقامتی متنوع و مجهز است. 

هر یک از این واحدهای اقامتی لوکس و مدرن مجهز به امکانات رفاهی و اینترنت است. 

رستوران این هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد. 

علاوه بر رستوران کافی شاپ بزرگ هتل نیز در طبقه همکف قرار گرفته است

استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی از جمله امکانات ورزشی و رفاهی این هتل است. 

این هتل یک استخر مختص کودکان را نیز تدارک دیده است. 

در صورت برگزاری رویدادهای مختلف سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر این هتل میزبان مهمانان خواهند بود. 

اتاق جلسات هتل نیز مکان مناسبی برای برگزاری رویدادهای تجاری، سیاسی و .. است. اتاق عقد، فروشگاه، آتلیه، آرايشگاه مردانه و صندوق امانات از دیگر بخش های این هتل پنج ستاره مجلل است.

تردمیل

قیمت رزرو اتاق در هتل شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز انواع اتاق‌های متنوعی را برای میهمانانش در نظر گرفته است. جزئیات هر یک از اتاق‌ها به شرح زیر است:

*اتاق یک تخته استاندارد: این اتاق دارای یک تخته استاندارد، قیمت هر شب 1,695,000 تومان است و برای یک نفر مناسب است. این اتاق صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد. 

*اتاق یک تخته دیلاکس: این اتاق دارای یک تخته دیلاکس، قیمت هر شب 1,900,000 تومان است و برای یک نفر مناسب است. این اتاق صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد. 

*اتاق دو تخته دبل: این اتاق دارای دو تخته دبل، قیمت هر شب 2,500,000 تومان است و برای دو نفر مناسب است. این اتاق صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

*اتاق دو تخته توئین: این اتاق دارای دو تخته توئین، قیمت هر شب 2,500,000 تومان است و برای دو نفر مناسب است. این اتاق صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

*اتاق دو تخته توئین دیلاکس: این اتاق دارای دو تخته توئین دیلاکس، قیمت هر شب 2,600,000 تومان است و برای دو نفر مناسب است. این اتاق صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

اتاق

*سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره: این سوئیت دارای یک اتاق خواب با دو تخته دبل، قیمت هر شب 7,500,000 تومان است و برای دو نفر مناسب است. این سوئیت صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

*سوئیت دیپلمات دو نفره: این سوئیت دارای یک اتاق خواب با دو تخته دبل، قیمت هر شب 3,500,000 تومان است و برای دو نفر مناسب است. این سوئیت صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

*اتاق سه تخته: این اتاق دارای سه تخته، قیمت هر شب 3,500,000 تومان است و برای سه نفر مناسب است. این اتاق صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

*سوئیت کانکت چهار تخته: این سوئیت دارای دو اتاق خواب، هر کدام با دو تخته دبل، قیمت هر شب 5,000,000 تومان است و برای چهار نفر مناسب است. این سوئیت صبحانه دارد و نهار و شام در آن ارائه نمی‌شود. قابلیت نفر اضافه ندارد.

 تمامی اتاق‌ها در هتل شهریار تبریز با صبحانه ارائه می‌شوند، اما نهار و شام در آن‌ها ارائه نمی‌شود. 

همچنین، قابلیت نفر اضافه در هیچ یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها موجود در هتل شهریار تبریز وجود ندارد. 

قیمت هر شب از تومان 1,695,000 برای اتاق یک تخته استاندارد شروع شده و به تومان 7,500,000 برای سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره ختم می‌شود.


سخن آخر: 

هتل شهریار تبریز یکی از بهترین هتل‌های شهر تبریز است که با امکانات و خدمات متنوع و ممتاز، محیطی راحت و زیبا و موقعیتی منحصر به فرد و دیدنی در قلب شهر، مکانی ایده‌آل برای اقامت و پذیرایی از مسافران و میهمانان است. 

هتل بین المللی شهریار تبریز علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و لوکس، دارای دو رستوران با غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد کاکتوس و چشم انداز، تالارهای مجلل و زیبا برای مجالس و جشن‌ها، اتاق‌های کنفرانس با تجهیزات کامل برای نشست‌ها و همایش‌ها، فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها با کالاهای مدرن و شیک و مجموعه‌های ورزشی جدید و مدرن برای بانوان و آقایان با زمان‌های آزاد و خصوصی است. 

هتل بین المللی شهریار تبریز با 200 اتاق و سوئیت زیبا و عالی و همچنین دارای 6 اتاق کنفرانس و سالن های همایش می باشد که برای نشست های اجتماعی واختصاصی بکار می روند. کافی شاپ شهریار برای مراسم و نشست های دوستانه یکی از پرطرفدارترین اماکن در شهر تبریز می باشد. یکی دیگر از مکان های موجود در مجموعه هتل شهریار، سالن آمفی تئاتر است که با گنجایش 580 نفر کاربرد های گوناگون دارد. 

به هر حال چه برای امور کاری واجتماعی یا تفریحی و سرگرمی و چه به همراه خانواده یا تنها، هتل شهریار تبریز برآنست تا با ارائه سرويس شبانه روزی و خدمات مناسب ودلخواه مشتری توسط پرسنل مجرب، آرام بخش ترین محيط را برای مراجعين محترم فراهم سازد. 


Loader